Daha önce yazmıştım bebegim 3 aylık. 2. Ayında özel hastanede rota ve menenjit nimenrix aşısı vurdurmustum. Bu özel iki asi 4. Ayda bir daha var.ek olarak nimenrix 12. Aydada var.
Bu ay bexsora aşısını vermisti doktor.bu asida menenjit için.. 3. 5. 13. Ayda bunlarda .. velhasıl şehir değiştirdim.saglik ocağında bexseroyu vurdurmak için doktor reçetesi gerekliymis.devlet Hastanesine gittim asi için.ordaki doktor çocuğumun küçük olduğunu.emziriyormusun dedi evet dedim.tamsm ozaman bence şuan gerekli değil dedi.sana vurdurma demem.ama agir bir asi zaten menenjitin bir aşısını yaptirmisin dedi.(nimenrixten ) 6. Aydan baslayabilirsin dedi.hatta 1 yaş.suan zaten korunuyoriz dedi.bende aslında tedirgindim geçen ay devlet asilariyla toplam 5 asi vuruldu.simdide bu ağır asi.birde yeni bir asi 2 yıl önce gelmiş Türkiye’ye arastiriliyormis daha.sizin doktorlar ne dedi.cok kararsızım bu ay vurdursammi uzun oldu hakkinizi helal edin