Berill006 canım oğlum 2 yaşında o kadar hareketli çocuk ki bide sendromu var. Herşeye ağlar çok nazlıdır. Gece uykuları hala düzensiz. Tuvalete bile zor gidiyorum banyo bile zor hele saç tarama lüks. Bazen diyorum ki keşke oğlum küçükken bitane daha düşünseydim. İkisini bir büyütür sonra rahatlardım. Şuan zaten kendimi yırtıyorum. Yorgunluk desen zirve ikisinde de aynı yorgunluk olcaktı. İkisi birbirine arkadaş olurdu şimdi. Ama oğlum büyüdü şimdi yavaş yavaş bişilerden anlamaya başlıyor artık rahat zamanları geldi ve ben o kadar yoruldum ki ikinci çocuk istemiyorum yine aynı şeyleri yaşayacağım. Şuan oğlum kendine arkadaş istiyor camdan balkondan birini görse kendini yırtıyor resmen çok üzülüyorum 🙄