T-1234 Ya bağlamayı bilmiyorum ta da bezden kaynaklı anlayamadım molfixde kaka sırtına çıkıyordu sleppy geçtim yine aynı , bebek bezini nasıl bağlıyorsunuz
Alpingo T-1234 canım o bezden değil yada bağlayanamandan kaynaklanmıyor,bebekler tazikli kaka yaparlar ondan oluyor
Bsrsgt T-1234 bebeginiz ne kadarlik? Ilk zamanlar bizimde öyleydi herkesin öyledir bence. Hem çok sıvı formda,hem gazla geliyor,hemde yoğun geliyor normal bence. Kızım 7 aylık uzun zamandır öyle sırta çıkma olmadı. Koltuk altına kaka bulaştığını bilirim🤣
prensannesi1111 Molfix yazan yer onune geliyor iste nasl anlatsam bilemedm cirt cirtlarini önüne yapistiriyosun
T-1234 prensannesi1111 😂 o kadar degil kaka sızdırmasın diye , bezi bağlıyorum ama kaka yapınca hop sırtta çıkıyor
T-1234 Alpingo sulu kaka yapıyor yatarkende kımıldatmadan bez suyunu emsin istiyor bir bakıyoz sırtına çıkmış kıyafetler kaka olmuş
T-1234 Bsrsgt 4 aylık evet sıvı kaka yapıyor ama bez mi emmiyor anlamıyorum hareket ettirmesemde bezden sızıp sırta bulaşıyor
Humi T-1234 prima premiun care ve sleepy kullandim iksindede sirtina kdr cikiyo kakasi. Seninle alakli durum degik bebekle ilgili
gozdesh T-1234 benim bebeğim 1 aylık bazen sırtına bazen göbeğine kadar geliyo kakası. 😬 yattığı için yukarı doğru çıkıyo veya kucağımızda bezine baskı yaparken olabiliyo. Sizinle veya bezle alakalı olduğunu düşünmüyorum bence herkesin başına geliyordur.
Ayzmm T-1234 kulot bez kullaniuorum bikere atletinde kaka gormedim baya gobek deliginin ustune kadar cekiyorum bezini cirtlilarin bel kisimlarinda bosluk olusuyor kulot denemelisin😊
Hulya_ T-1234 Bağlamayı bilmediğiniz için değil bebekler çok sıvı ve tazyikli yapıyorlar kakalarını sonra biranda sırtına kadar çıkıyor 😄 Oğlum 3 aylık hala bazen çıktığı oluyor
asyasare T-1234 prima kullandim dogdugundan beri hem cirtli hem kilot hic sizdirma sorunu yasamadim. sonra pahali gelince milfixe gectim ama her sabah cocugun beli gobegi cis oluyordu. sleepy kilot bez aldim. bu seferde atletlerin sirtina kadar kaka geciyor sari sari. yani ne baglarsan bagla seninle alakali degil bebekle alakali. simdi tekrsr primaya dondum o kaka sirttan gene cikiyor. cunku kizim buyudu ve hareketlendi. en basitinden yatakta uyurken bir anda uyaniyor oturuyor ve kakasini o sekilde yapiyor. oturarak yapinca da basincla kaka sirta kadar cikiyor. bir cozum bulamadim malesef