Kızlar bebeğim 8 aylık oldu, 8 aydır doğru dürüst uyku nedir bilmiyorum. İlk 5 ay kucağımdan hiç inmedi sürekli ağlak uykusuz bir bebek. Öyle ki göbek fıtığı bile çıktı bende. 6.ayından beri kendi kendine oyunlar falan oynamaya başlayınca ben biraz rahatladım ama uyku sorunu devam ediyor. Şimdi bide 1,5 ay sonra işe başlayacağım bakıcı bulmam lazım (ailem yakında değil mecbur bakıcıya vericem) iyice stres sardı beni. Pandemiydi uykusuzluktu işti eve hapsolmaktı derken bi baktım ben ben olmaktan çıkmışım. Herşeye öfkeleniyorum, o kadar uykusuzluğa rağmen yattığımda uyuyamıyorum, sürekli başım ağrıyor falan. Bugün gittim psikiyatriye anksiyete bozukluğu var dedi ve TOFRANİL ilaç verdi. İlaçsız düzelmen zor olur mutlaka kullanmalısın dedi. Ben yinede Çok kararsızım emzirirken antidepresan kullanacağım hiç aklıma gelmezdi, doğal olarak tedirginim. Şimdi size sorum emzirirken antidepresan kullanan var mı? Var ise nasıl etkilerini gördünüz.?