Kızlar sizce kabız yaparmı yada gaz? Dün gece ogluma uyumadan önce biraz verdim güzelce yedi. Ama uyuduktan 1 saat sonra bağırarak uyandı durmadan ayaklarını cekti bağırırken. Gece sabaha kadar ağladı😤 ne yapacagımı şaşırdım neden olduğunu bilemedim sizce ondan olmusmudur? Bebegim daha 6 bucuk aylık gaz yapmış olabilirmi? Bana bi akıl verin lütfen😞😞