Kızlar ben dostınexle sütümü kesiyorum göğsümün ucunda beze gibi bişy oluştu doktoruma telefonla ulaştm masaj yapmamı soyledı dagılması için nasıl masaj yapacağımı bilmiyorum komple göğsüme mi yapıcam yoksa sadece bezenin oldugu yeremi ? Masaj yapmazsam kendiliğinden geçermi ?