Merhaba güzel anneler 6 aylık olacağız insallah ama su biberonu bakıyorum sizce tecrübeli anneler alıştırma bardakları gördüm netten ucu geniş ondan mı alsam normal biberon mu su İçin ? Ve sanırım damakları kaşımıyor çok huzursuz ağlıyor ,Ve 6 aylık bebekler için ne gibi tavsiyeler önemli durumlar vs paylaşırsınız Sevinirim 😘