Rana-2004 Oğlum 6 ay 15 günlük üst iki dişimiz çıktı daha yeni yeni geliyor ama biri daha aşağıda diğeri biraz daha yukarıda duruyor bebeğinde böyle bişey olan var mı tamamen çıktıktan sonra düzeldi mi nasıl oldu