MetehaninAnnesii Kızlar hangisini kabul eder bebeğim sizce demir eksikliği çok kandan bakıldı değer olarak yüksek olan hangisi
hayalperestbirealist MetehaninAnnesii 3 ünü de denedim. Tat olarak ocean daha güzel ama ben bestirondan memnun kaldım, ocean çabuk bitiyordu🙄 sideferi de bebeğim hiç sevmedi
MetehaninAnnesii Beri24 aslın önceliğin içeriğinin temiz olmasından yana olur ama bulunabilirliği de önemli
hayalperestbirealist MetehaninAnnesii bu saydıklarınız da temiz endişeniz olmasın. D vitamini ben de ocean kullanıyorum ama dediğim gibi Demir oranı düşük damla sayısı çok vermeniz gerekiyor ve çabuk bitiyor. Bestiron kg başı 1 damla daha kullanışlı. Karar sizin 😊
Beri24 MetehaninAnnesii instagram mühendisinoglu na bakın derim içerik araştırıp önerilerde bulunuyor en doğrusuna siz karar verin böylelikle
MetehaninAnnesii hayalperestbirealist doğru diyorsunuz bir kaç damlada halletmemiz lazım bugün resmen anne sütünden başka birşey istemeyecek gibi geldi o kadar ağladı ki başka bir şurup veriyordum demir için ferro sanol diye ağla ağla zor yuttu onada banada eziyet oldu
MetehaninAnnesii Tubina süt aramosı derken canım inek sütü falan olmaması lazım alerjik bir bebek çünkü bebeğim
cydcvk MetehaninAnnesii süt aroması gibi değil de eti cici bebe gibi tadı var. Süt olduğunu sanmıyorum
hayalperestbirealist MetehaninAnnesii ferromixin mini var şase şeklinde yediğine karıştırıyorsunuz. damla olarak alamazsa onu da verebilirsiniz doktorunuza bi sorun isterseniz. Kaç kiloya ne kadar veriliyor tam emin değilim ama onun da içeriği temiz güzel