Mslll biz 17 ayligiz.oglumda 2 haftadan beri bi cikip bi kayboluyordu.sutumle temizliyordum.2 gun once uyandiginda irinlesmis bir sekilde yani ici iltihap doldugunu gordum.. hemen once cocuk doktoruna sonra goz doktoruna goturdum.kan tahlili idrar tahlili yaptirdik.muayene ettirdik.cok sukur kanda falan enfeksiyon cikmadi.oyuzden merhem verdi ayrica bebe sampuaniyla her gece yikayip merhemi oyle sur dedi.en son da damlayi damlat dedi.yani doktorunuzun once tahlil yapmasi lazim.antibiyotik hemen baslamamasi gerek. Gereksiz kullanildiginda en buyuk zehirdir antibiyotik.gecmis olsun