Hickimse Ayy aynıyız nerdeyse 🙏🏻 Birbirimize alıştık artık şükür huyunu anlıyorum kendini anlatmaya başladı tek sorunumuz beslenme, sütüm yetmedi daha doğrusu 15 dk 15 dk emmediği uyuduğu için sarılık olduk meme + mama ya başladık.. sağarak veriyorum çoğu zaman öyle daha çok içiyor diye nasıl düzene girecek bilmiyorum.. sizin nasıl beslenme düzeniniz memede uyuyakalıyor mu ?