Bebeğim 2 yaş 20 günlük. 19 aylıkken sütten kestim. Gece uyumadan bir kere inek sütü veririm dedim biberonla. Ilk başlarda gece uyandığında çok ağladı yine inek sütü verdim. O kadar pişmanım ki… şimdi gece 5 defada uyansa süt için ağlıyor. Asla Ama Asla içmeden geri uyumaz. Hem gaz yapıyor hemde çok sık uyanıyor. Nasıl kesebilirim, deliksiz uyusun istiyorum artık ne olur bir fikir verin.. dişlerinin çürümesinden korkuyorum. Birde uykulu oluyor dikkatini dağıtma vs yapamam yani. Zaten süt bitti vs gibi sözleri henüz anlamıyor. Çok yoruldum artık diken üstünde uyumaktan ve sürekli biberon hazırlamaktan..😕