Arkadaşlar merhaba kızımı emziriyorum ama sadece bi mememden süt geldiği için yetmediğini düşünüyorum zaten son günlerde göğsüm söndü çok yumuşak sağıpta veriyim dedim zorlaya zorlaya 75 cc anca çıktı onu içirdim 2 buçuk aylık bebeğe yetmez yani bu sütü içti mamayı katiyen içmiyor ağlamaktan kıpkırmızı oldu zorluyorum geri oüskürüyo gerçekten zaten emerkende 5 dk anca emiyor sonra bida ağzına almıyor memeyi nabıcam ya üzüntüden sütüm iyice gitcek ondan korkuyorum zaten kilo alımı yavaşladı