SevgiSungur 45 gün önce SeZeryan oldum akıntım simsiyah geliyor neden ki ne zamana kadar böyle oluyor 🤔
Zeykemk26 SevgiSungur uf bu sezaryan ne zaman eskı halıme doncem beeeennndeeee:-( 4 gun oldu hala sızlıyo yaa
huma SevgiSungur cnm o normal dogum yapmadımızdan dolayı içimiz gec gec kendını temızlıyo o yuzden sıkıntı etme 1 yada 2 aya gecer inşalalh benımde ouleydı sımdı 5 aylıgız bısey kalmadı