Kızlar bebegım çok huzursuz ne yapsam ağlıyor yoruldum bende uyutacagım ağlıyor emzireceğim ağlıyor ama çığlık çığlığa kaç gündür böyle ya öncede böyle değildi gün içinde acayip yorgun düşüyorum birazcık durduktan sonra başlıyo ağlamaya yatağın üzerime bırakıcam bas bas ağlıyo sizce ne yapmalıyım 😒