Arkadaşlar bebeğime lor peynir yaptım. Sütü kaynatıp içine yoğurt koyup bir kaç damla da limon sıkıp kapattım. Kesildi biraz ama komple kesilmedi. Daha soğumadı soğuyunca mı tamamen kesilecek? İlk kez yapıyorum, iyice kesilmeli için ne yapabilirim yardımcı olur musunuz