Esra4 https://hizliresim.com/LU1LSS Kızlar eşim gaz için kimyon tohumu almak için aktarciya gitmişti oda böyle bi karışım yapmış benim içmem için. Gaza birebir iyi geliyor demiş. Bebeğim 2 aylık bı sıkıntı yaratır mı ? Kullanan var mı?
Bilginilknur35 Esra4 ben rezene ve kimyon tohumunu karıştırıp günde iki kez içiyorum genelde diğer bitkilerinde rahatlatıcı ve sakinleştirici özelliği olduğundan dolayı böyle bir karışım yapmış olabilir aktar
-PembePanterMom Esra4 ben rezene kimyon anason ve papatya içiyorum gayet güzel ısırganın süt arttırdığı ve çörek otunun da iyi geldiğini duymuştum