Zerre Miracc merhaba ben iki ay dolunca gitmiştim biraz geç kalmıştım dikişiniz varsa gitseniz iyi olur dikişiniz ne durumda rahimin toparlanması yumurtalıklar nasıl diye onlara bakıyor.
Aysgllylcn Miracc ben 20 kontrolüne gitmiştim canım doktor hemen toparlamışsın demişti 40 kontrole gitmedim dikişlere çok iyi bakmıştım
Bahcemin_gulu Muhakkak gidilmeli hem dikislerin durumuna bakılıyor hem baska bir sorun Varmi bakılıyor bende gitmesemmi diye düşünüyordum gittim enfeksiyon olmus antibiyotik kullaniyorum gitmesem haberim çok sonra olurdu