Deletedmom366 Mamayı kullanmak istememenizin sebebi nedir? Mamanın bir zararı yok, aksine 4 aylık bir bebeğe ek gıda vermeniz yararına olmayacaktır. Bebeğin 1 yaşına kadar ana öğünü anne sütü, yetmiyorsa formul mama olmalı. 2 yaşına kadar ise gıda yanında mutlaka anne sütü, yetmiyorsa formul verilmelidir.