Nesooo Daha önce post açtım ama işe yaramadı. Bebeğimin iştahı yok. 2 ay 10 günlük 5 dakika emip bırakıyor. Günde en fazla 2 kere bezini değişiyorum. Kaka yaptı ama çiş yapmıyor. Var mı böyle olan. Normalde her göğsümü yarım saat toplamda 1 saat emerdi ve sürekli çişini yapardı. İştahı mı yok. Süt de var mama verdim onu da yemedi
aysegull Nesooo bazen böyle durumlar yaşanıyor. Nedenini bilmiyorum ama bebeğim memeye çok düşkündü şimdi zorla emziriyorum ağlaya ağlaya. Meme reddi denen şey sanırım. Uykuda daha az inatlı yapıyor.
elifiii Nesooo birden böyle birşey olduysa bir problem olabilir. Pamukçuk olabilir, burnu tıkalı olabilir. En iyi en doğrusunu siz bilirsiniz. Sürekli emzirmeye çalışın. Doktorunuzla iletişime geçtiniz mi?
Nesooo Dilber normalde 2-3 saatte bir emer. 1 saat emziririm kalanı da sağar veririm. Şimdi sağdığımı bile zorla içiriyprım. Yutmuyor döküyor hep. 3 gündür böyle
Nesooo aysegull peki devam ediyor mu yoksa geçici mi. Emmeyi bu kadar severken durduk yere neden reddediyorki
Neverland Nesooo iştahsızlık sebebi bazen idrar yolu enfeksiyonu da olabiliyor isterseniz doktoruna götürün
aysegull Nesooo geçiyor ama zaman zaman tekrarlıyor. İki aylıkken de yaşadık üç aylıkken de. Ama gece sorun yaşamıyoruz
Nesooo Dk16 sütüm oldum olası çok değildi canım. Yemediğim içmediğim şey kalmadı. Dolu göğsümü sağdığımda bile 40 cc den fazlasını görmedim. Ama ilk ayda ikindi ayda da 1 kilo aldı. Sanırım sütüm az ama yağlı kilo aldırıyor.
Zeynepeymen Nesooo dilinde pamukcuk olabılır ona dıkkat edin.Karbonatlı suyla hafifce silebılırsnz dilini
Nesooo [bilinmeyen] bebeğim erkek canım. Çişi biraz kokuyor ve koyu renkte. Belki enfeksiyon vardır. Doktora götürücem
Neverland Nesooo enfeksiyonuna mutlaka baktır ama çişin renginin koyu olması onun yeteri kadar sıvı yani süt alamadığını gösterir doğal olarak çişini de az yapar