Selamlar annişler, bebeğim yeni 3. Ayına girdi. Yenidoğduğundan beri düşme refleksi yaşıyoruz uykularımızda. Araştırmalarıma göre bebeklerin tümünde görülen tıbbi adı olan bir refleks bu. Uyku esnasında birden bire sıçraması olayı yani. Ben gündüz hariç gece boyunca kızımı kundak yaparak uyutuyorum çünkü bu refleks sonucu korkup kollarıyla kendini uyandırıyor. Gündüzleri serbest bırakıyorum uyurken ama hala bu refleksten kurtulamadık. Sizce ne zaman bu reflekten kurtulur internette 9 aya kadar bile sürdüğü yazıyor ama 3. Ayın sonunda atlatıyorlarmış.. Sizin bebeklerinizde ne zaman bitti bu olay ne zaman kundak yapmaktan kurtulurum acaba🤔❓