Kızlar oğlum 6 aylık.. 5 aylıktan beri doktor kontrolu ile tadımlara ek gıdaya başladık. Ama sürekli kendisi yemek istiyor bende cesaret edemedim.. Henüz tam oturamıyor belki da ondan. Blwye nasıl ne zaman başlamalıyım? Ne ile başlamalıyım? Haşlayıp yada buharda piişirsem yunuşasa diyorum ya fazla ağzına ayar ısırırsa diyorum ne yapmam lazım?