Masalimiz Mastit oldum ikinci kez genel cerrahiye git dedi aile hekimi giden var mi ne yapılıyo antibiotik bitti yine başladı mahvoldum
[silindi] Masalimiz çok geçmiş olsun benimde 15 gün önce antibiyotiğim bitmişti şimdi göğsümdeki kızarıklık yine tekrarladı dün genel cerrahiye gittim tekrar antibiyotik başlandı sizdeki mastit belirtileri neler
Masalimiz Aşırı bi yorgunluk ateş üşüme titreme göğüsüm taş gibi oluyor felaket bi baş ağrısı ya tekrar antibiotik kullanıyorum
Masalimiz [silindi] aynen eskisi kadar sık emmediği için tam boşalmıyor zaten uçlarım hep yara bere yarıldı makineyle sağınca da yaralarım açılıyor siz ne yaptınız
[silindi] Masalimiz bende aynı durumdayım dermatolojiye gittim bir sürü krem yazdı onları kullanıyorum sürekli sağım yapıyorum benim bebeğim hiç emmiyo
[silindi] Masalimiz geçmedi ama mantar vardı bende ondan dolayı çatlaklar vardı yavaş yavaş iyileşiyor
DefnEce51 Bugün genel cerrahiden geldim. Kızım 5 aylık 5 ayda 7-8 defa göğsüm tıkandı 2 sinde mastite çevirdi. 5.aydir antibiyotik kullanıyorum.nerdeyse çözüm de.yok ne.yapicam bilmiyirum
DefnEce51 [silindi] evet emiyor ama çok.duzenli emmiyor. Doğduğunda bir hafta yoğun bakımda kaldı orda biberon ile beslendi biberona alıştığı için memeden hızlı akarken emiyor ama akış azalınca orda süt kalınca da tıkanıyor.