Elif2304 Merhaba anneler 3,5 aylık kızımı gündüz uyutmaya çalışırken sürekli emziğini atıp gülüyor bu durumda ne anlatmak istiyor ve ben nasıl davranmalıyım bilgisi olan var mı
Melisasbasi Elif2304 ay bende bekliyim 😂 gunduzde gecede uyurken emzigi firlatiyor sonra gaz sancisi giriyor yada uykuya dalamiyor emzik arıyor surekli emzigi o atiyo ben veriyorum niye acaba 🙄☺️
Dn123 Elif2304 ay okuyunca güldüm. Benimki hala öyle uyutmaya çalışırken başlıyor uyumamak için devam ediyor. 11 bucuk aylık. 😀
Dorukdamla Elif2304 doğduğundan beri hep fırlatıyor hatta ilk gördüğümde çok sasirmistim tam ayağının ucundaydi😁Allahın izniyle bu ayın 19da 1 yaşına girecek şimdi kendi almaya başladı sadece uykuya dalarken alıyor sonra atıp uyuyor . Şimdi bende taklidini yapıyorum kendisinin yaptığını bilip gülüyor ama neden öyle hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
Elif2304 Semilay benimki genelde doymamışsa ya da çok uykusu gelip de uyuyamıyorsa emziği attığında ağlıyor bi de ben sadece uyku zamanı vermeye çalışıyorum çok bağımlı olmasın diye
Hanifeikranur Elif2304 2,5 aylığız bizde de durum öyle emziği ağzına koyunca diliyle atıyor gülmesi geliyor , o gülünce bende gülüyorum 😅