MihraKus belirti olmadan devlet yapmıyor.eşimin ailesinden bize korona bulaştı.onlar pozitif çıktı ki ismimizi de vermişlerdi.sonra eşim pozitif çıktı.aynı evde olmamıza rağmen yapmadılar test.belirti olursa haber verin dediler.bende belirtiler çıkmaya başlayınca gelip test yaptılar.onu da zorla yaptırdık,her belirtiyi korona belirtisi saymıyorlar.