Nilinannesiii Nazo42 bizimkide gece uykusunda dun bikere almadi sonrabaldi normalde gece aliyodu sanki bu red genisliyo gibi geliyo bana😕 drunuz ne guzel demis bizimki mamayi cok destekliyo sinirimi bozuyo degistirmeyi dusunuyoruk
Nazo42 Nilinannesiii şuan2 ay 11 günlük ayına göre kilosu iyi dedi cumartesi tekrar kontrolümüz var sizde emzik kullanıyormusunuz.Doktorumuz şuan da emziği bırakabilir 5 gün zorlanırsın dedi ama çok ağladığı için kıyamıyorum ben 😔
Nazo42 Nilinannesiii sanırım en başta hata yaptım o emziği vererek nasıl düzelecek bu durum hangi şehirdeainiz acaba emzirme danışmanlarından yardım mı alsak😔
Nazo42 Nilinannesiii hımm ben yarın tekrar deneyeceğim unutur inşh doktorumuz almıştı emziğimizi ama yedekler olunca istikrarlı daveanamdım acaba 06 ay değil de 12 ay emzik versek fark eden bişey olur mu ucunu kestim ben ama genede emdi sinirlendi
Nilinannesiii Nazo42 denedim 12 ayi emiyor suan😅😅 ne versem tutuyo bi meme haric sinirleniyorum artik
Nazo42 Nilinannesiii aynen şuan emmedi beyaz gürültüyle uykuya daldık ayakta sallayarak emziği çekip kenardan meme verdim 😊
Nilinannesiii Nazo42 emdi mi ya🙈 ne guzel bizim 2dk emiyor simdi denicem bende 🤷♀️ bakalim yine bir savas modunda mi 😅 mama veriyomuydunuz siz ben redden sonra basladim gunde 2 kere 60 cc
Nazo42 Nilinannesiii yok mama hiç vermedim doktorumuz verme uykusunun arasında emzir dedi bakalım nereye kadar böyle gidecek ayy inşh eskisi gibi emer