Eymenn
Ne kadar gün hiç yapmadı canım on gün. Normal diyor doktorlar ama sen kaç günde bir uyarı verip yağtrıdın. Ben bekledim on gün sonunda yaptı hiç uyarı da vermedim alışmasın dediler ama onuncu gün Bebek bir an da iki bez boşalttı mı kabız değildi krema kıvamında bir dakka sonra morardı kafası o kadar korktum ki acile koştım titreme de vardı demek istediğim on gün diyorlar ama sen uyarı ya da fitil ver. Tansiyonu düştü sanırım bir anda boşalttığı için acilde doktor o kadar niye bekledin en fazla 5 gün dedi bi doktor diğerini tutmuyor sen yardım et rahatlat bebeği