mrvcr ah çok üzülüyorum çok bilirim sofrada ağlayıp bir şey yemeden kalktığımı. Evet bir şekilde büyüyecek eminim. Eşime benziyor bence. Her şeyi yememesi de beni çok üzüyor alerjisi de devaö ediyor az da olsa. O da etki ediyor herhalde. Saçımda beyazlar çoğaldı resmen alerjiydi yeme reddi derken. Oyunla yedirmeye çalışıyorum işte.