poncigimbenim Bebeğimi 9 aylık rutin kontrole götürdüğümde kan değerlerine bakılması için kan alınacağını söylediler. Daha sonra göz altını aşağı indirip rengine baktılar ve gerek yok dediler. Aynı durumu yaşayan var mı ??
Muhammedd23 poncigimbenim ya ben küçükken bizim doktorumuzda hadi pişik yap derdi gözümün altına bakardı o geldi aklıma
Prenses39 poncigimbenim bilgim yok ama bizde 3 aylıkken sağlık ocağına gittik ebe gözlerine baktı kandan falan da bahsetmedi belki de göz içindeki kan renginden kansızlık bar mı yok mu anlamıştır sonuçta bebeklerden kan almak kolay değil kansızlık olduğunu anlasa alırdı
edaozdxxr Göz altı beyaz ise kansızlık söz konusudur. Kırmızı ise kan durumu iyi olarak değerlendirilir. Eskiden eskiye olan bir kontrol.