Ktac
Eşimle 17 yaşımda Güneşli bir yaz mevsiminde sahil kenarında tanıştım🤗
Çok olaylar yaşandı çok ayrılıp barıştık derken gel zaman git zaman tekrar bir araya geldik ve 11 sene sonra evlendik 😊
Binlerce şükür Rabbime kız evlat bağışladı bize adını “ Öykü Güneş “ koyduk 😇
Aşkımızın Öyküsü kızımız ile yaşayacak inşallah 😊❤️