Shnry Bebegımın kasık bolgesınde kat kat olan bölgede kırmızı ıcı sulu kızarık lıklar oluştu pişik mı mantar mı ?gunde en az 10 tane sen bez degıstırır sılerım güzelce nasıl olustu anlamadm.
ayzitumay20 Shnry ikiz bebeklerim var çok beyazlar ve alerjik bin bünyeleri varmış pişik olmadan direk mantar olduk. Sık sık havalandır bi de antibiyotikli krem kullandık 3 gün geçti hemen her gün yıkamakta iyi geliyor hemen toparlanıyor
EgeMeva Shnry aynısı biz de oluştu 3.4 gün olacak poposun da yok ama üst kısım da var iç tarafın da olmadığı için mantar olablcgni dusunmedim
Shnry EgeMeva bızmde popo da Yok canım o genetal bölgenin kıvrımlı hava almayan yerler de var 3 4 tane kızarıklık