GUZGUZELI Bebeğim 16 günlük ama son 5 gündür çok ciddi sivilcelenme oldu bilgisi olan var mı neden olur nasıl geçer
Wolverine GUZGUZELI o sivilcelenme değil isiliktir her yenidoğan bebiste oluyor kendi kendine geçiyor oğlumda da vardı🤗 endişelenme
1annecik GUZGUZELI bizde yaşamıştık sadece yüzünden boynuna kadardı yeni doğanlarda normal sayılıyormuş bizim doktor öyle söylemişti sonrasında bir süre sonra geçti
Papatyaa_ GUZGUZELI anne sütü yağlı ise yapar canım vücudu anne sütüne alışıyor. benim bebeğimin de yüzünü kaplayacak kadar olmustu sivilce ama zamanla geçti hiçbir müdahale etmedim (ne krem sürdüm ne de bebe yağı) sadece iki günde bir yıkadım başka birşey kullanmadım. Bence sen de kullanma zamanla geçiyor.
Haticelif GUZGUZELI coresatin diye doğal içerikli bi krem var kimde görsem kim sorsa tavsiye ederim canım
ikiprensannesii2 Benim bebeğimde de vardı Temmuz sıcağıydı o zaman bide gizli gizli öpüyorlarmış çocuğumu ondan oldu büyük ihtimalle şimdi yine var Anneme ve kayınvalideme gidince oluyo ben görmeden öpüyolar büyük ihtimalle söylüyorum ama nafile
AyCicegi GUZGUZELI bebek sivilcesi doktorum kendi kendine geçer dedi bir ay sonunda geçmeye başladı ve geçti