Bnim doğumdan sonra kanamam çkk azdı normal doğum yaptm ama Dogum esnasında çok kanamam oldu sanırım bütün kan oldugu gibi gitti yani bütün vücudum daki herşey gitti buyüzden çok kanamam olmadı normal az arasıydı dogumdan 3 ay sonra regl oldum azdı öyle devam ediyorum şimdi 11 aylık oğlum var 😍