Benanneoldum 16 aylık olmak üzere.
Çoğu zaman bir söylediğini bir unutuyor ama genelde anne, baba, dede, karga, köpek, civciv, top gibi şeyleri söylüyor. Biz sık sık kitap okuyoruz, orda gördükçe hatırlayıp tekrarlıyor bildiği kelimeleri.
Yemek konusunda bizde sıkıntılıyız. Çok yemek seçiyor. Yemek yiyeceği zaman önüne kağıt ve kalem koyuyorum, o boya yaparken ne yedirebilirsem yediriyorum. Elbette her zaman bu şekilde de yemiyor, o zamanlarda mecburen cocomelon açıyorum telefondan ve uzağa koyuyorum. Hiç eline telefon vermiyorum.
Parmağıyla işaret ediyor mu? İşaret ettiğiniz yere bakmamasının sebebini bilemeyeceğim ama tamamen tvye bağlamak doğru olmaz. Tvde gördüğü şeyleri de parmakla işaret etmesi gerekir mesela. Hiç yapmıyorsa biraz ilgiyi arttırıp kısa sürede sağlayabilirsiniz bence.