Giraysmom20 Esraea otokoltuğunda 0-36 kg olanlar var onlarda tam yatış pozisyonunda rahatlıkla yatırabilirsiniz zamanlada normal oturma pozisyonuna getirirsiniz 😊 ben ilk 6 aylıktı aldım oturttum ama oğlum kendi oturabiliyordu