Furkansmomy bende 49 günlük yaptırdım lokal anesteziyle,,iğne vurulurken ağladı sonrasında hiç ağlama olmadı,,ama sünnetten 2 saat sonra başladı ağlamaya 4 saate yakın aralıklarla çok ağladı bende ağladım tabi ama sonra geçti gecede çok rahat uyudu,,calpol verdim ağrısını alsın diye doktor demişti bir çay kaşığı kadar.4 güne iyileşti 🙏🏻 Sizinde hemen iyi olur daha küçük ☺️