Arkadaşlar şimdi e devlete girdim doğum yaptığım zamanlardan emzirme yardım ödemesi adı altında 202 TL yatmıştı şimdi bugün girdiğimde yine emzirme yardım ödemesi adı altında 3597 TL yatmış bu yüksek olan para sgk lı annelerin aldığı para mı ne acaba öyleyse daha yüksek bekliyordum da taksitle mi yatıyor bilen var mp