Tugbadenizz Merhaba, 2 buçuk aylık bebeğim tirnaklarini kesmiş olduğum halde bile yüzünü çiziyo sürekli, 3 ayına giricek kendini elini keşfetmesi için de eldiven,çorap vs. Takmak istemiyorum. Sizce napmam gerekiyo?
turunculuanne Tugbadenizz bence takmalısınız, bu kadar küçükken yüzde oluşan çizikler kolay geçmiyormuş çünkü
Nurahmet Bnde de aynı sorun vardı sadece geceleri takıyorsun eldiven gündüzleri de başında durdugum için cizmesine fırsat vermiyordum 🤷