nursocum Ceydakoruc bende aldım çok kalın yorgan gibi dün giydirdim bi acayip duruyordu çocuk sabaha kadar üzeri açık uyuyor evim son kat merkezi sistem hala doğalgaz açmadılar memnun musunuz
Ceydakoruc nursocum ben çok memnunum asla terletme yapmıyor sabah kalktığında sıcacık oluyor vücudu da, benimki de geceleri asla üstünü ötmüyor. Bizde çok büyük durmadı acaba bedenini mi büyük aldınız kaç aylık bebeğiniz
Sevgilimmm ikiprensannesii2 kullandıkca öğrendim ben. Mesela ilk günlerde oda sicakken kollu zıbın giydirmistim baktım terlemiş sonraki günler kolsuz zıbın giydirdim terlemedi. Bacakları soğuksa alttan bir tayt ya da ince pijama giydirdim. Şimdi ne terliyor ne üşüyor. Oda 20-21 derece olmaya başladı. Alttan pijama takımı ya da ince bir tulumu var onu giydiriyorum şimdi
ikiprensannesii2 Sevgilimmm Bende bu gece deneyeyim bi tekrardan ama ellerini bağlamak zorundayım hiç durmuyor 😞
Mires pasamm12_20 ben 3 tane aldım kızıma çok memnunum çok kalın değil evet ama içine uzun kollu zıbın giydirirsen üşümez bence zaten artık doğalgaz da açmaya başladık artık yavaş yavaş tavsiye ederim yani ben hep giydiriyorum evde kızıma
Asfgj Mires benim evim doğuk oluyor. Doğalgaz yakıyorum ama yinede pek ısınmıyor. 22 derece falan oluyor ev. Tulum giydiği içimin vücudu sıcak ama elleri yüzü soğuk oluyor üşütüyo mudur acaba 3 ay 25 günlük
Mires Asfgj bebeklerin elleri soğuk olur bazen bu normal üşüdüğünü ensesinden anlayabilirsin. Ensesi soğuksa üşüyordur
Caganpinar Merhaba bende almayı düşünüyorum evim 23 derece oluyor kaç tog almalıyım? Ve uyku tulumunun üzerinden yinede ince bi battaniye vs. Ortuluyor mu? Yardımcı olur musunuz
Woody pasamm12_20 snnemlere geldim plansız bir şekilde. Bu nedenle em rahat onu bulurum diye 2.8 tog aldım. Kızım sıcacık uyanıyor. Normalde evim çok sıcak. Eğer evimde daimi kullanacak olsam woolnat vs alırdım. 2 3 yıl kullanılınca aynı paraya gelirdi
Z-uma pasamm12_20 tulumu giydirince üstünü örtmüyormusunuz yoksa yine battaniye tarzı bişiler örtüyormusunuz
alyatosum pasamm12_20 canım 1.7 tog kullanıyorum içine normal pijamalarını giydiriyorum o şekilde uyuyor çok memnunum evinin sıcaklığına göre giydirirsen çok rahat edersin .
Dtggtd pasamm12_20 hayir hic yapmiyo.zaten kumasi dgl snein giydirme seklin daha onemli icine evinin hava isisna gore giysiler giydirirsen terletmez
Dmrcnn pasamm12_20 2.8aldım neden böyle bişey yaptım bilmyrm inanılmaz kalın ev şuan 22 23 derece giydirmiyorum aşırı terletiyor ama civilden 1.6 aldım inanılmaz güzel hiç terletmiyor kalınlık derecesi de cok güzel
GramPozitifBakteri pasamm12_20 1.7 tog aldım evim 23-24 derece falan memnunum 3 haftadır kullanıyoruz
Ceydakoruc nursocum hee kalınlığı yorgan gibi 🤭 e bebeğin falan da çok ince ya bu çok güzel 1 buçuk aydır kullanıyorum hiç terleme yapmadı
1994ozg Dtggtd canım bende yanlışlıkla 2.8 tog almışım evim soğuk olmuyor sıcak bu çok kalın olur mu yoksa içine sadece zıbınla giyse sorun olmaz mı ona göre değişeyim