Herkese merhaba
26 günlük bebeğim var. Aralık sonu doğum iznim bitiyor. Yıllık izinlerimi de kullanarak Ocak sonu yani bebeğim 3.5 aylıkken işe başlayacağım.
Süt mü depolamam gerekiyor ? Nasıl olacak ?
Tek sağımda anca 60 Cc süt çıkıyor. Nasıl yetecek diye şimdiden kara kara düşünüyorum. Çalışan anneler nasıl yapıyor ?