Merhaba kızlar yine ben bi alerji bi de bu ilaçlar beni mahvedecek vallahi bebeğim 4 ay 22 günlük bu b 12 ve demir ilaçlarını kabul etmiyor içiremiyorum b12yi sütünü sağıp içine köy ver dedi doktor o okey şimdi ama demir ilacını ağlaya ağlaya zorla yutuyor sonra ağzına geliyor tekrar kusuyor ne yapmam lazım çok düşük demiri dedi doktor Allah muhafaza zeka geriliği yapar dedi siz nasıl içiriyorsunuz bebekleriniz nasıl kabullendi lütfen yardım edin