Balcocuk2 ayyy canım insan çok üzülüyor her oksurmede ya kaç gündür çok moralim bozuk iki gündür gidiyoruz dün gene götürdüm korkuyorum çünkü ciğer e inip bronşit olucak diye burun damlası ve serum fizyolojik verdi yolladı bizede aynısını dedi küçük olduğu için veremiyorz nezle başlangıca da var dedi ama hiç bişey vermedi bide özel deli oldum ya ille ateslenip bronşit olncamu müdahale edilecek anlamadimki