Sfat Bebeğim 1 ay 2 günlük. Silikonla emziriyorum, emerken boğazına kaçıyor, korkutuyor. Dizinde bebekleri böyle olan var mı ?
denizsn Sfat 2 ay 21 günlük hala öyle boğazına kaçıyor sürekli. Birde naçizane tavsiyem silikon ile emzirmeyin eğer göğsünüzü tutmuyorsa silikona devam edecekseniz de silikonu mutlaka elinizle tutun çünkü hava yaptığı anda bebeğin o çekiş gücüyle boğazına kaçar Allah korusun 🙏
Zeynepinannesiii Sfat Ecmekl bizdede öyleydi tazyikli gelirdi sütüm hep ama geçiyor bir süre sonra emmesi daha kuvvetlendigi icin
Ecmekl Biz 5 aylıj olduk hala boğazına kaçırıyo ne kadar dik tutarsam tutayım çok korkuyorum :( panik atak oldum bu sebepten
seydaac Sfat biraz dik emzirin, bir de emzirmeden önce biraz sağın sütünüzü, tazyikli geliyor olabilir.
Bebek2020 Canan38 benimde yok denecek kadar küçük büyüdükçe çekim kuvvetleri güçlendiğinden emebiliyorlar. Hatta benim kızım çekiştirip çıkarıyor 😅
Canan38 Bebek2020 Benim bebeğim 4gün yoğun bakımda yattı doğunca orda anne sütünü götürüyodum biberonla veriyorlardı ilk kendi göğüsümü verince tutamadı hemşireler de silikon göğüs ucu al dediler onla emiyor artık
Bebek2020 Canan38 benim bebeğimde beslenme yetersizliği yaşadı iki gün yoğun bakımda kaldı. Çok zor süreç oluyor. Geçmiş olsun 🌸
Serife1111 Sfat evet benim kızımda tam bir buçuk aylık aynı şeyi yaşıyoruz bebeğinin vücudunu kendine tamamen yan emzir tüm vücuduyla ve göğsün çok doluysa birazını sağıp göğüs başın yumuşak olunca ver daha azalıyor boğazına kaçması. Doktorum bana normal daha yeni alışıyor zamanla öğrenecek demişti gerçektende zamanla öğreniyor
Hsrtgndz Sfat benimkide ayni kuzum dik emziriyorum biraz bı cagaimi kaldırıp kulumla onun üzerine yatırıp emziriyorum hafif oturur gibi yaparak emziriyorum boğazına kacmiyor