Oslemm
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun biz 5 aylıkken 3 çay kaşığı ıhlamur içmiştik bide göğüse sıcak havlu koy 37 ateş değil aslında ama çok giydirmeyin siz yinde
Lokma
[bilinmeyen] bu ara salgın var. Eğer gitmediyseniz mutlaka doktora gidin.
Balcocuk2
[bilinmeyen] beklemeyin hiç grip salgını var allah korusun ben evde geçiremedim acı çektirmeyin çocuğa
Gizem37
[bilinmeyen] Benim bebeğimde aynıydı canim bugun götürdüm keske daha once gitseydik üst solunum yolu enfeskiyonu olmus 2 ilac verdi gec kalsak ciğerlere inermis Allah korusun bence en kotu saglik ocagina götür evde çözümler aramak yerine
merwwe
[bilinmeyen] canım havada nikrop varmış bizde aynı durudayız maeesef bende post açmıştm doktora git kesinlikle ilaç verdi bize
Aaysel
Benim bebeğim 2 aylık aynı şikayetlerle doktora getirdim 3 gündür hastanedeyiz yatırdılar. Acil dolu çocuk çok fena salgın varmış
Perahsen
[bilinmeyen] benim kızım da öyleydi evde birşey işe yaramıyor doktora götür bizde gittik antibiyotik verdi öyle geçti allah korusun ciğerlerine inerse kötü olur
Sinon
Çok geçmiş olsun. Çarşambadan beri aynı çileyi çekiyorum üstelik bende ateş hiç düşmüyor doktora götürdüm. Antibiyotik falan vermedi ateş düşürücü fitil verdi eve yolladı kanına ve akciğerine baktılar temiz çıktı ama hala ne ateş ne öksürük ne burun akıntısı geçmiş değil 🤦♀️ annelik çok zormuş
Sinon
[bilinmeyen] dayanabiliyorsa vermeyin derim ama içiniz de gidiyorsa verin ateş düşürücü neticede
DefneRana3881
[bilinmeyen] aynı belirtilet bizdede vardı hafif öksürük hırıltı ateş yok sonuç dün hastaneden çıktık 3 gün yatrdı doktor hiç vakit kaybetmeyin salgın var
DefneRana3881
[bilinmeyen] amin teşekkürler 😔
Gulayy
Aynı durumdayım maalesef ilaçlar da etki etmiyo.. özellikle geceleri daha kötü 😐😐😐