OzgeOzkan açıkçası çok tasimadik henüz. Mutfak balkonunda duruyor bir de arada mutfağa alıyorum. Çok zorlanmadım ben. Ama biraz geniş, mutfağınız darsa belki almak istemeyebilirsiniz.ben düşme tehlikesi olmadığı, katlanabildigi için almıştım. Bir de kılıfı deri, kolayca silinebiliyor. YouTube dan videosuna bakın bence, o da fikir verir size