Yenibebek_yenianne Valla bencillik demeyelim de eşimin de Bi şikayeti yok, kavga gürültü etmiyoruz sonuçta abartacak Bi durum yok 😂
Eminos Aynen onu yapıyo canım o kadar da değil, ben kesiyorum zaten uçlarından yada rahatlamak için ara makas mı diyorlar ne ondan yapıyorum, sadece çok kısaltmıyorum ama hemen uzayan belime kadar saçlarım da yok zaten cnm