Selam anneler, oğlum 5 buçuk aylık doktorumuz tadımlara başlamamızı söyledi. Dün bir mama kaşığı yoğurtla başladım 😍 bugün 2 mama kaşığı vericem 🤗 Doktor 3 gün kuralına göre ilerleyeceğimizi söyledi. Sizler nasıl yaptınız ? Açıkcası çok bilgim yok 🤷🏻♀️ Yardımcı olursanız sevinirim 😘