Kızlar, 14 gün oldu doğum yapalı. Normal doğum yaptım, makata doğru uzanan dikişlerim var. Hala düşmedi baya da ağrı yapıyor. Fakat ondan daha can acıtan hemoroid var doğumda çok zorladım sanırım 🙁😖 kaç gündür lavaboya çıkamıyorum, ama aşırı şişkinliğim var. Saf zeytinyağı içtim bi tatlı kaşığı, kayısı kompostosu.. bana mısın demiyor. Ağlayarak girip çıkıyorum lavaboya. Az zorlayayım desem böyle bi sızı yok, içerden de sızlıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum 😢 elimde magnorm kaldı hamilelikten, hamileyken hep ishal gibiydim rahat çıkıyordum magnormdan olur dediler. Kullansam mı şimdi? Emziriyorum çünkü. Bi fikir verin lütfen 😢