Ben genelde sleppy kullanıyorum ama denemek için almıştım gayet de memnun kaldım. markette sleppynin numarası yoksa onu alıyorum. Sızıntı ve pişik yapmadı bizde. Bu arada eğer pişik gibi bir problem yaşıyorsanız kesinlikle madecassol tek geçerim anında geçiriyor başka pişik kremlerini de kullandım ama o kadar etkili değil.