Ahsen1 saten normali değilmi üç saatte bir beslenmesi bebeğin 2 aydan sonra kontrole gittiğimizde doktor üç saate bir beslemeye çalış demişti bize benim oğlumda dördüncü ayına girecek 7 kilo ve üç saatte bit anne sütü okadar normali budur boşuna endişelenmeyin az emiyorsa bir damlası bile iyidir beş dakika emmesi demek onlar için çok iyi zaten siz az emiyor sanıyorsunuz ama beş dakikada baya çekiyor önle büyüdükleri için artık